۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۰۷
کد خبر: 83318871
T T
۰ نفر

نقش روابط عمومي ها و رسانه ها درتوسعه موثر است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۰۷
کد خبر: 83318871
نقش روابط عمومي ها و رسانه ها درتوسعه موثر است

بوشهر- ايرنا- فرماندار دير استان بوشهر گفت: روابط عمومي ها و اصحاب رسانه نقش بسزايي در توسعه وآگاهي بخشي به افكار عمومي دارند.

به گزارش ايرنا، كريم علي حسني روز شنبه در نشست مشترك فعالان رسانه و روابط عمومي هاي شهرستان دير افزود: امروز نقش و جايگاه خبر و اطلاع رساني از اهميت ويژه اي برخوردار است و اداره قوي، روابط عمومي قوي دارد.
وي اضافه كرد: روابط عمومي ادارات مبناي تصميم گيري هستند و نقش آنان در توسعه بسيار پررنگ است و بايد جايگاه خود را بالا بدانند.
فرماندار دير همدلي و تعامل بين روابط عمومي ها و فعالان رسانه را ضروري دانست و بيان كرد: فضاي مجازي ابزار اطلاع رساني است كه بايد در راستاي توسعه و شفاف سازي حركت و براي پيشرفت شهرستان به مديران كمك كند.
وي با تاكيد بر اينكه مديران شهرستان دير به دنبال ايجاد محدوديت در اطلاع رساني و اخبار نيستند، گفت: همه ادارات براي شفاف سازي و اطلاع رساني بايد با خبرنگاران همكاري و خبرنگاران هم بايد با اطلاع رساني درست و صحيح، مردم را آگاه كنند.
علي حسني اظهارداشت: هدف رسانه ديد مثبت، تشريح و توصيف شهرستان براي كمك به حل مسائل و مشكلات است و در بيان عملكرد مديران در بخش هاي مختلف همكاري رسانه احساس مي شود.
وي در بخشي از سخنان خود به كارهاي صورت گرفته درشهرستان دير اشاره كرد و افزود: در مبارزه با حمله ملخ هاي صحرايي اقدامات خوبي انجام شده و از ظرفيت همه دستگاه ها و سازمان هاي مردم نهاد براي مبارزه با اين آفت استفاده مي شود.
فرماندار دير در ارتباط با بحران آب شهرستان دير گفت: ورودي آب اين شهرستان با مصرف همخواني ندارد و منجر به قطعي آب مي شود كه مديران دستگاه مربوطه با همكاري روابط عمومي بايد بيشتر ورود كنند و به مردم اطلاع رساني شود و مردم هم اين كار را مي پذيرند.
وي ادامه داد: كالاهاي ضروري مردم همچون شكر، گوشت و مرغ كه به عنوان ارزاق عمومي شهر است براي توزيع مناسب آن بايد دقيق به مردم اطلاع رساني شود.
علي حسني در باره بيمارستان دير گفت: اگر چه بيمارستان دير هنوز تكميل نيست و كارهاي زيادي دارد اما در جذب نيروي متخصص و خدمات انجام شده به مردم بايد اطلاع رساني شود.
در ادامه اين نشست شماري از مسئولان روابط عمومي ادارات و فعالان رسانه به بيان ديدگاه خود پيرامون روابط عمومي ها و رسانه پرداختند و در پايان از پنج روابط عمومي برتر شهرستان قدرداني شد.
شهرستان دير در فاصله 200 كيلومتري جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207