۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83319687
T T
۰ نفر

خيّر بوكاني 5000 مترمربع باغ به آموزش و پرورش اهدا كرد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83319687
خيّر بوكاني 5000 مترمربع باغ به آموزش و پرورش اهدا كرد

مهاباد - ايرنا - مدير آموزش و پرورش بوكان گفت: يكي از خيّران اين شهرستان در اقدامي خداپسندانه يك باغ به مساحت پنج هزار متر مربع را جهت احداث اردوگاه به آموزش و پرورش اهدا كرد.

سليمان مام عزيزي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين فرد نيكوكار كه «علي وجد قزلجي» نام دارد، اين باغ را كه ارزش آن بيش از 10 ميليارد ريال برآورد شده و در ورودي بوكان به طرف سقز واقع شده براي ساخت اردوگاه فرهنگي، هنري و تفريحي به آموزش و پرورش اهدا كرد.
وي اضافه كرد: عمر درختان اين باغ حدود ١٢ سال است كه در آن درخت هاي سيب، زردآلو، هلو، انگور و آلوچه كاشت شده و بهترين مكان در حال حاضر براي اردوگاه تفريحي براي دانش آموزان و فرهنگيان به شمار مي شود.
وي اظهار داشت: با وجود اين باغ هم اكنون اين اردوگاه براي تفريح دانش اموزان و پركردن اوقات فراغت آنها در فصل تابستان به طور كامل آماده است.
وي با بيان اينكه در حال حاضر آموزش و پرورش بوكان فاقد اردوگاه تفريحي و فرهنگي براي دانش آموزان و فرهنگيان است، اضافه كرد: با اهداي اين باغ توسط اين خير بوكاني، فرهنگيان و دانش آموزان اين شهرستان ديگر نگران فضاي اردويي در سطح شهرستان نخواهند بود.
مدير آموزش و پرورش بوكان ادامه داد: در اين شهرستان هم اكنون يك اردوگاه ديگر با نام «پيامبر اعظم» در حال ساخت است.
به گزارش ايرنا در بوكان 43 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي در مدارس دولتي مشغول به تحصيل هستند.
هم اكنون 10 باب مدرسه نيز در سطح اين شهرستان توسط خيران در حال احداث است.
7510/6185/2093