۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸
کد خبر: 83319950
T T
۰ نفر

2 مركز بهداشتي غيرمجاز در مياندوآب پلمب شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸
کد خبر: 83319950
2 مركز بهداشتي غيرمجاز در مياندوآب پلمب شد

مهاباد - ايرنا - مدير شبكه بهداشت و درمان مياندوآب گفت: يك واحد دندانپزشكي غيرمجاز و يك باب مغازه آرايشي و بهداشتي در سطح اين شهرستان شناسايي و پلمب شد.

سهراب حيدري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با بررسي‌ هاي نامحسوس كارشناسان نظارت بر درمان اين مديريت مبني بر فعاليت فردي ناشناس در حيطه دندانپزشكي و دندانسازي در اين شهرستان تخلف وي محرز شد.
وي افزود: با دستور قضايي و هماهنگي هاي لازم با اداره اماكن فرماندهي انتظامي، از اين مركز بازديد و محل فعاليت نيز تعطيل و پلمب شد.
وي بيان كرد: اين واحد درماني، غيرمجاز و فاقد مجوز فعاليت بوده و فردي بدون صلاحيت حرفه‌اي و تحصيلات دانشگاهي اقدام به امور دندانپزشكي و دندانسازي مي‌كرد كه به اتهام دخالت غيرمجاز در امور پزشكي و تهديد عليه سلامت عمومي به مراجع قضايي معرفي شد.
مدير شبكه بهداشت و درمان مياندوآب با بيان اينكه شهروندان براي دريافت هرگونه خدمات درماني و تشخيصي به مراكز مجاز و قانوني مراجعه كنند، افزود: مراكز مجاز، داراي پروانه طبابت و مجوز قانوني است و اين مجوز بايد در معرض ديد عموم نصب شده باشد.
وي همچنين با اشاره به پلمب يك باب مغازه آرايشي و بهداشتي در مياندوآب توسط واحد نظارت بر درمان شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان گفت: در بازديد هاي انجام شده از اين‌ مغازه داروهاي مخدر كشف شد.
به گزارش ايرنا، در هفته گذشته نيز يك مركز سوء درمان مواد مخدر و 2 واحد دندانپزشكي غيرمجاز ديگر در اين شهرستان كه در امور پزشكي مداخله مي كردند توسط كارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان پلمب شد.
مياندوآب در جنوب آذربايجان غربي و 161 كيلومتري مركز استان واقع است.
9871/6185/2093