۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 83321111
T T
۰ نفر

67 فقره سرقت سيم برق و قطعات خودرو دركرمانشاه كشف شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 83321111
67 فقره سرقت سيم برق و قطعات خودرو دركرمانشاه كشف شد

كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه گفت: با تلاش پليس در 72 ساعت گذشته 67 فقره سرقت سيم برق و قطعات و محتويات خودرو در سطح شهرستان كشف و سه نفر از سارقان حرفه اي نيز به دام پليس افتادند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ «حسين براري» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماموريت نخست، ماموران كلانتري 21 نيايش رسيدگي به موضوع چند فقره سرقت سيم برق را در دستور كار قرار دادند.
وي ادامه داد: ماموران كلانتري با انجام تحقيق بسيار و استفاده از شگردهاي پليسي، موفق به شناسايي 2 سارق حرفه اي شده و پس از هماهنگي با مقام قضائي نسبت به دستگيري آن ها اقدام كردند.
سرهنگ براري ادامه داد: متهمان دستگير شده در بازجويي ها به ارتكاب 40 فقره سرقت شامل 25 فقره سرقت سيم برق و 15 فقره قطعات خودرو در سطح شهر كرمانشاه اعتراف كردند.
رئيس پليس شهرستان كرمانشاه همچنين از توقيف يك دستگاه خودروي پرايد متعلق به سارقان خبر داد و گفت: اين 2 سارق پس از تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شدند.
وي در ادامه و با اشاره به دستگيري يكي ديگر از سارقان سابقه دار و اعتراف وي به ارتكاب 27 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو اظهار داشت: ماموران كلانتري 19 طاقبستان حين گشتزني به فردي برخورد كردند كه مشغول سرقت باطري يك دستگاه خودروي پيكان روبروي بيمارستان امام رضا (ع) بود.
سرهنگ براري تصريح كرد: ماموران با مشاهده اين صحنه به سرعت نسبت به دستگيري فرد سارق اقدام و اين فرد را به كلانتري منتقل كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه خاطرنشان كرد: متهم دستگير شده پس از انتقال به كلانتري به ارتكاب 27 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو اعتراف كرد.
وي در پايان از معرفي متهم دستگير شده به دستگاه قضائي براي سير مراحل قانوني و صدور حكم لازم خبر داد و گفت: برخورد با سارقان يكي از اولويت هاي هميشگي پليس كرمانشاه بوده است.
7458/8066