۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۵
کد خبر: 83325704
T T
۰ نفر
خوزستان مهد تمدن و مقاومت است

دزفول - ایرنا - امام جمعه موقت دزفول با اشاره به جانفشانی های مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس گفت: خوزستان مهد تمدن، مقاومت، وحدت، تشیع و تدین است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر ضمن تبریک سوم و چهارم خرداد افزود: مردم خوزستان صبور و همواره در مسیر ولایت و وحدت هستند ولی ظلم پذیر نیستند.
وی با اشاره به نقش مردم خوزستان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: خوزستان بیشترین قومیت ها را در خود جای داده است و همواره این قومیت ها با وحدت و همدلی تمدن سازی کرده و در پیشرفت جامعه نقش داشته اند.
وی افزود: مردم خوزستان در انقلاب و جنگ تحمیلی دست به دست هم پیش رفتند و با اتحاد خود بر مشکلات فائق آمدند.
** مسوولان چهارم خرداد را با خدمت به مردم گرامی بدارند
امام جمعه موقت دزفول ضمن گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، روز دزفول گفت: مسئولان شهر دزفول باید همدل باشند چرا که مشکلات عدیده این شهرستان جز با وحدت و عقلانیت قابل حل نیست.
وی به مسئولان دزفول توصیه کرد روز مقاومت را با خدمت به مردم گرامی بدارند و همیشه خدمتگزار باشند.
حجت الاسلام خسروپناه در بخش دیگری از خطبه های امروز به وظایف مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس وقتی کارآمد است که به موقع قانون تصویبو نظارت کند، در بازار کنونی قیمت دلار به صورت هفتگی تغییر می کند که باید توسط مجلس نظارت شود.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به ظرفیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف گفت: ایران غنی ترین کشور است که باید از این ظرفیت ها و استعدادها به خوبی استفاده کرد تا زمینه اشتغال و ارزآوری فراهم شود.
وی با بیان اینکه معیشت و سیاست علوی اقتدار می آورد، افزود: مسئولان باید با تاسی از سیاست علوی موجب اقتدار کشور شوند.
حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه رزمندگان علوی مجهزترین سربازان و نظامیان را ناکام گذاشته‌اند، گفت: اگر اقتدار نظامی کشورمان نبود، تاکنون دشمن صدها بار به ما حمله می کرد.
۷۲۷۸/‏۳۰۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha