۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 83326361
T T
۰ نفر
1400 کودک نیازمند از حمایت نیکوکاران بروجردی بهره مند شدند

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره اکرام و ایتام کمیته امداد لرستان گفت: یک هزار و 400 کودک نیازمند در طرح های حمایت از ایتام و طرح محسنین از حمایت های مادی و معنوی سه هزار حامی در شهرستان بروجرد بهره مند هستند.

لطف الله بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حامیان ماهیانه مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به صورت نقد مستقیماً به حساب هریک از ایتام مشمول طرح معنوی واریز می‌کنند که متوسط سرانه هر حامی در ماه ۵۸۰ هزار ریال است.


وی هدف از اجرای طرح اکرام را توسعه مشارکت اجتماعی و معنوی ذکر کرد و افزود: در این طرح حامیان با انتخاب یک یا چند یتیم ماهیانه مبلغ مورد نظر را به حساب کودک معنوی واریز می‌کنند.


رئیس اداره اکرام و ایتام کمیته امداد لرستان گفت: از تعداد کودکان مورد حمایت ۷۸۵ نفر ایتام مورد حمایت ۲ هزار حامی و۶۱۵ کودک طرح محسنین با موضوع کودکان سرپرست بیمار و ناتوان از کمک‌های خیران بهره مند هستند.


وی به نحوه مشارکت حامیان در طرح محسنین و اکرام اشاره کرد و گفت: در شب‌های قدر کمیته امداد با ایجاد پایگاه در محل برگزاری مراسم اقدام به توزیع فرم همکاری بین نیکوکاران می‌کند.


رئیس اداره اکرام و ایتام کمیته امداد لرستان افزود: حامیان و خیران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته شهرستان بروجرد و یا با مراجعه به سایت www.emdad.ir نسبت به پذیرش کودکان طرح اکرام و محسنین اقدام کنند.


بیرانوند به مشارکت مردم بروجرد در ماه رمضان امسال اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۷۳ حامی جدید آمادگی خود را برای مشارکت در طرح اکرام اعلام و نسبت به پذیرش حمایت از ایتام اقدام کرده‌اند.


/ ‏۶۰۶۰/‏۱۹۲۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha