۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83330295
T T
۰ نفر
خیّران سردشتی یک میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند

مهاباد - ایرنا - فرماندار سردشت گفت: خیّران اهل این شهرستان در مراسم جشن گلریزان، یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

اقصی نخشی پور روز دوشنبه در جشن گلریزان سردشت افزود: این مبلغ ۸۰ درصد نسبت به جشن گلریزان سال گذشته بیشتر است.


وی بیان کرد: سلامت اجتماعی متاثر از سلامت خانواده هاست و ارکان جامعه در قالب مسوولیت های سیستمی ایفای نقش می کنند.


وی با بیان اینکه نارسایی های اجتماعی سبب تغییر در ترکیب و آسیب خانواده ها می شود، اظهار داشت: باید با بهره گیری و رعایت موازین اسلامی، قانونی و عرفی کشور و با همت و همدلی یکدیگر در راستای تحکیم خانواده و از آن بالاتر اعتلای اجتماعی تلاش شود.


مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته به همت خیران و نیکوکاران ۱۷۰ نفر از زندانیان استان جرایم غیرعمد آزاد شدند که بدهی آنها بالغ بر ۳۸۲ میلیارد ریال بوده است.


حجت الاسلام یوسف حسن پور با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان ۲۴ جشن گلریزان در سراسر استان برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این مراسم که تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت، همه زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شوند.


به گزارش ایرنا، ستاد دیه با هدف آزادی زندانیانی که جرایم آنها قتل غیرعمد (شبه عمد و خطایی)، صدور چک بلامحل غیر کلاهبرداری، دیه تصادفات رانندگی و ترک انفاق و عدم پرداخت مهریه است، در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۹ در کشور تشکیل شد.


اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان‌های کشور در سال ۱۳۶۴ و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان‌ها، در استان آذربایجان غربی تشکیل شد.


۷۵۶۲/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha