اختصاص یک درصد اعتبار سالانه دانشگاه ها به مدیریت سبز

تهران – ایرنا – وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای مدیریت سبز در دانشگاه ها، نسبت به تنظیم بودجه تفصیلی و در نظر گرفتن یک درصد اعتبار سالیانه برای مدیریت سبز تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه مرکزی و معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه، در این زمینه نامه مشترکی به روسای دانشگاه‌ها، موسسه های آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری ارسال کردند.


در این نامه که به امضای عبدالرضا باقری رئیس مرکز هیأت های امنا و محمدتقی نظرپور معاون اداری مالی وزارت علوم رسیده، آمده است: به استناد مفاد ماده «۲» آیین‌نامه داخلی هیأت امنا و در راستای تحقق مدیریت سبز در دانشگاه‌ها همچنین با توجه به مفاد تبصره بند «ب» ماده «۴» «دستورالعمل مدیریت سبز»، کماکان در تنظیم بودجه تفصیلی سال جدید، یک درصد از اعتبار سالیانه در ردیف جداگانه به منظور تصویب در هیأت امنا لحاظ شود.


در تبصره بند «ب» ماده «۴» «دستورالعمل مدیریت سبز» قید شده که برنامه سالانه مدیریت سبز باید به تأیید هیأت امنای موسسه برسد.


معاونت اداری مالی وزارت علوم پیش از این به خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اعلام کرده بود که در راستای مدیریت سبز دانشگاه ها، کاشت چمن حذف و بخشنامه حذف تدریجی ظروف یک بار مصرف پلاستیکی ابلاغ شد.


دانام**9492**1584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha