۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷
کد خبر: 83330682
T T
۰ نفر

نمایشگاه بزرگ قرآنی در همدان گشایش یافت

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷
کد خبر: 83330682
نمایشگاه بزرگ قرآنی در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- نخستین نمایشگاه بزرگ قرآنی در مرکز همایش های بین المللی قرآنی همدان گشایش یافت.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان روز سه شنبه با بیان اینکه ۴۰ غرفه در این نمایشگاه دایر شده است افزود: این نمکایشگاه با هدف توجه ویژه به قرآن و معنویات به عنوان برنامه‌های مدیریت شهری برگزار شده است.


سعید خوشبخت افزود: این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شهرداری منطقه یک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جامعه قرآنی عصر و موسسه فرهنگی، هنری ایران زمین دایر شده است.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ خرداد دایر است افزود: در این نمایشگاه بخش‌ های مختلفی همچون غرفه‌ های بخش عترت شامل غرفه مکتب امام زمان(عج)، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)، کتاب‌خوانی رضوی، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن و اعیاد، مراسم سوگواری و عزاداری و بخش هنرهای قرآنی شامل غرفه کتابت قرآن کریم، تابلوهای نوشته شده با هسته خرما، حکاکی آیات قرآن بر ظروف مسی و میناکاری آیات قرآن است.


خوشبخت بخش زنان و خانواده این نمایشگاه را شامل غرفه‌های مشاوره خانواده، عفاف و حجاب و بخش فروش محصولات فرهنگی، مذهبی و هنری را شامل کتاب، نرم افزار و صنایع دستی عنوان کرد.


وی افزود: بخش کودک و نوجوان شامل غرفه‌های بازی‌های قرآنی و نقاشی، بازی و نقاشی با مضامین نهج البلاغه، هوش، خلاقیت و نجوم است.


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد: در بخش زنان و خانواده با همکاری اداره سلامت این سازمان، برنامه‌های متنوعی در حوزه زنان و خانواده همچون مشاوره خانواده، مشاوره کودک، مشاوره مهارت‌های زندگی  با حضور اساتید، کارشناسان مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان برگزار می‌شود.


خوشبخت اظهار کرد: غرفه مکتب امام زمان(عج) و جامعه القرآن نیز آشنایی با فعالیت‌های آنان را در برنامه دارد و همچنین در غرفه «تو آزادی» جلسات امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی با حجاب و فلسفه آن ارائه می‌شود.


گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای عموم شهروندان است.


۷۵۲۳/۲۰۹۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha