۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83332219
T T
۰ نفر

۶ کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبر: 83332219
۶ کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از ۲ نفر قاچاقچی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجید محبعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر توسط تیم های عملیاتی این انتظامی و با همکاری مردم در یکی از محله های شهر بوکان کشف و ضبط شده است.


وی ادامه داد: سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر سعی داشتند این محموله مواد مخدر را که از شهرهای عمقی کشور وارد بوکان شده بود، در سطح این شهرستان توزیع کنند.


فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: این محموله قبل از هرگونه اقدام برای توزیع، توسط ماموران انتظامی این شهرستان توقیف و با دستگیری متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.


وی اضافه کرد: از متهمان یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است؛ امسال همچنین سه شبکه توزیع مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و متلاشی شده و ۱۴۵ معتاد متجاهر نیز دستگیر شده اند.


بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و در مسیر کریدور شمال جنوب (مرز بازرگان به بندر امام خمینی) استان های شمال غرب کشور را به استان های غربی و جنوب غربی وصل می کند.


۷۵۱۰/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha