۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83332984
T T
۰ نفر

محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در ارومیه اعلام شد

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
کد خبر: 83332984
محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در ارومیه اعلام شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه گفت: این محدودیت ها از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می شود و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه می یابد.

سرهنگ عباس فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای ارتباطی منتهی به میدان ولایت فقیه (مرکز) و میدان دفاع مقدس در این راهپیمایی مشمول محدودیت های ترافیکی خواهد بود.

وی اضافه کرد: تقاطع امام - عطایی به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع مدنی - مطهری و خیابان طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، میدان دفاع مقدس به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان شهید نوری به سمت مصلا و چهارراه بعثت - باکری به سمت سه راهی شهید منتظری این محدودیت ها را شامل می شود.

وی اظهار کرد: افرادی که منازل مسکونی آن‌ها در مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا مصلای امام خمینی (ره) ارومیه قرار دارد، باید تا ساعت هشت صبح خودروی خود را از مسیر خارج و به نقاط دیگری منتقل و تا زمانی که راهپیمایی تمام نشده است از ورود وسیله نقلیه به این مسیرها خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس همچون سال های گذشته، روز جمعه این هفته / پس فردا / مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان ولایت فقیه در ارومیه آغاز می شود و تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه می یابد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه این هفته از میدان ولایت فقیه / مرکز / ارومیه آغاز می شود و تا مصلای امام خمینی (ره) این شهر ادامه می یابد.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

۸۱۳۷/‏۷۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha