۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83334665
T T
۰ نفر
حضور گسترده و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز قدس ضروری است

کرمانشاه– ایرنا- امام جمعه روانسر گفت: با توجه به فتنه گری‌ها و آشوب گری هایی که استکبار جهانی و در راس همه آنها آمریکا و اسراییل در منطقه به راه انداخته‌اند حضور گسترده و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس ضروری است.


ماموستا ملا عبدالله غفوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس برای همگان واجب است و وحدت مسلمانان در واقع نشان‌دهنده مقابله با ظالمان و دشمنان غاصب و متجاوز است.


وی تصریح کرد: قدس قبله اول مسلمین است و یکی از سه حرم مقدس الهی است که در چند دهه گذشته مورد ظلم ظالمان و ستم ستمکاران واقع شده و مردم مظلوم و صاحب حق فلسطین را سرکوب می‌کنند.


امام جمعه روانسر روز قدس را فرصتی برای محکوم کردن اقدامات صهیونیست‌ها در برخورد غیرانسانی با مردم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با ظلم و ستم پایان ندارد و هر جا ظالمی وجود دارد باید ملت مسلمان با ظلم مبارزه کنند.


ماموستا غفوری ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی چون نظام ارزشهاست امام راحل (ره) با حکمت، روشن بینی و دوراندیشی حکیمانه‌ای که داشتند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسرائیل غاصب است.


وی روز قدس را یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب دانست و اظهار داشت: همه مسلمانان باید با حفظ وحدت و برادری با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات اسرائیل غاصب را محکوم کنند


شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.


۷۴۵۵/۸۰۶۶