۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵
کد خبر: 83334820
T T
۱ نفر
رئیس قوه قضاییه: معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می شود

بیرجند - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: با این اجتماع با شکوه و بصیرت امت اسلامی معامله قرن تبدیل به مقاومت سده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه پس از حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اجتماع عظیم پیام دوستداران انقلاب اسلامی و جبهه انقلاب اسلامی به جهانیان است.


وی افزود: این پیام به معنای آن است که آزادی قدس شریف با اراده های پولادین و این حضور بسیار گسترده مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان حتمی خواهد بود.


نمایند مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامی که برای دشمنان و استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دارد نیز این است که از بین رفتن آنها حتمی است.


رئیس قوه قضاییه بیان کرد: اراده پولادین ملت به پشتوانه اراده پروردگار آن است که نابودی ظلم حتمی بوده و حاکمیت اراده الهی حتمی است که این وعده الهی را وعده حتمی برای آزادی قدس شریف می دانیم.


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به همراه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان در مسیر بلوار پاسداران وارد مسیر راهپیمایی شد.


راهپیمایی روز قدس در بیرجند مرکز استان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا آغاز شد و در مسیرهای میدان ابوذر، خیابان ارتش، بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.


رئیس قوه قضاییه که امروز (جمعه) وارد خراسان جنوبی شد، در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد امام حسین (ع) بیرجند سخنرانی کرد.


۹۸۹۳*۳۰۲۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha