۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۰۲
کد خبر: 83338945
T T
۴ نفر
فرمانده سپاه البرز: شهدای مدافع حرم در مقابل فتنه عظیم ایستادگی کردند

کرج - ایرنا-فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم در مقابل فتنه عظیم دشمن ایستادگی کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سیدیوسف مولایی شامگاه یکشنبه در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «مرتضی مسیب زاده» در مسجد شهرک وحدت فردیس برگزارشد، افزود: شهدای مدافع حرم در مقابل یک فتنه عظیم ایستادگی کردند که اگر بخواهیم این فتنه را درک کنیم باید حرکات دشمن را در زمان های مختلف بررسی کنیم.



وی در ادامه با اشاره به نقشه داعش که می خواست منطقه را به تصرف خود در بیاورد، عنوان کرد: اگر امثال شهید مسیب زاده و دیگر مدافعان حرم نبودند اکنون سوریه و عراق با داعش درگیر بود.



وی اظهار داشت: وقتی داعش در سوریه به تنگنا افتاد به سمت افغانستان حرکت کرد که شهدای مدافع حرم درمقابل یک فتنه عظیم ایستادگی کردند.



فرمانده سپاه استان البرز افزود: تفکر شهدای مدافع حرم همچون شهدای دفاع مقدس است و شهدای دفاع مقدس راه را به مدافعان حرم حضرت زینب (س) نشان دادند.



مولایی ادامه داد: شهدا درک درستی از مقاومت علیه باطل داشتند، نشر تفکر بسیجی موضوعی است که باید به یاد داشته باشیم.



وی با بیان اینکه برخی می گویند که مدافعان حرم چرا به جنگ با داعش در خارج از مرزهای ایران رفتند، اظهار داشت: هیچ گروه مسلحی را نمی توان پیدا کرد که آمریکا و عربستان آنقدر به آن پول دهند و سلاح در اختیارش بگذارند مگر می شود یک گروه تروریستی ۴۰۰ میلیارد دلار بودجه داشته باشد.



مولایی گفت: قرار بود گروه داعش مانند استخوانی در گلوی اسلام باشد و اگر نقشه دشمنان در وارد کردن داعش به منطقه اجرایی می شد حداقل ۸۰ سال جنگ میان مسلمان ادامه داشت.



وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار بسیجی عراقی به فرماندهی شهید همدانی تشکیل شد تا با داعش به مقابله بپردازد و موجب شد که شهرهای عراق آزاد شود.



وی با بیان اینکه تفکر عاشورا و کربلا اگر برای هر ملتی قابل درک باشد به طور یقین به پیشرفت بدنبال دارد، گفت: دفاع وطنی و حشدالشعبی نمونه درک این تفکر است حتی افرادی که اعتقاد راسخ به این موضوع نداشتند این را درک کردند.



۷۴۱۳ / ‏‬ ۶۱۵۵


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha