۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴
کد خبر: 83339688
T T
۰ نفر

خانواده در اولویت زندگی حضرت امام (ره) بود

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴
کد خبر: 83339688
خانواده در اولویت زندگی حضرت امام (ره) بود

یزد - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه االغدیر یزد گفت: جایگاه و نقش خانواده در زندگی و تربیت دینی همواره در اولویت زندگی بنیانگذاری جمهوری اسلامی و سیره حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

حجت الاسلام علی گندمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت فرارسیدن ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) به ویژگی‌های اخلاقی و سیره زندگی ایشان اشاره کرد و افزود: اگر زوایای زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار گیرد یکی از برجسته‌ترین ابعادآن عنایت خاص ایشان به خانواده و فرزندان بوده است.


وی ادامه داد: علاقه فراوان حضرت امام راحل (ره) به اعضای خانواده و رسیدگی به مسائل آنها الگوی بسیارخوبی برای جامعه و مردم است که با پیروی از ایشان به خصوص در انجام شیوه‌های تربیتی و رفتاری موفق عمل کنند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد خاطر نشان کرد: اگر سیره رفتاری و اخلاقی امام راحل بررسی شود به خوبی گویای این مطلب است که در اسلام هیچ موضوعی به اهمیت نهاد خانواده نیست و اگر خواستار اصلاح هستیم باید به آن توجه ویژه داشت.


گندمی گفت: نقش خانواده‌ها در سیره امام راحل و اثر آنها در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست بنابراین کسانی که دوستدار نظام و انقلاب اسلامی هستند باید با پیروی از ایشان در تربیت نسلی مؤمن و انقلابی اقدام کنند.


وی تصریح کرد: اگر خانواده‌ها به بررسی سیره حضرت امام خمینی درخصوص فرزندان و جامعه بپردازند و عمل کنند خیلی از مشکلات فرهنگی و اچتماعی که دشمنان به دنبال آن هستند مرتفع می‌شود.


حضرت امام خمینی در شامگاه ۱۳ خرداد ۱۳۶۸ خورشیدی در بیمارستان به علت ایست قلبی به ملکوت اعلا پیوست.


۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha