۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
کد خبر: 83340447
T T
۰ نفر

امام جمعه یزد: حذف ارزش های دینی، هدف سند 2030 است

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
کد خبر: 83340447
امام جمعه یزد: حذف ارزش های دینی، هدف سند 2030 است

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حذف ارزش های دینی و انقلابی از میان نسل جوان از جمله اهداف اصلی سند 2030 است که مقام معظم رهبری همه را به هوشیاری در برابر آن توصیه کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در نشست مشترک مسئولان حوزه و آموزش و پرورش افزود: تلاش دشمنان و جامعه غرب از سند ۲۰۳۰ دور کردن جوانان و دانش آموزان مسلمان از ارزش‌ها و مبانی دینی و عقیدتی است که باید در برابر هجمه استکبار جهانی ایستادگی کرد.


وی ادامه داد: هدف دشمنان با تهدید نرم و سند ۲۰۳۰ به صورت کامل آن است تا دانش آموزان ما را با برنامه‌های سو فرهنگی خود از دین جدا کنند و اگر چنین شد آنها به اهداف خود در عرصه مهم تعلیم و تربیت و نابود کردن ارزش‌های معنوی می رسند.


امام جمعه یزد تصریح کرد: راه پیشگیری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان، تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش است که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید مسئولان برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.


ناصری یزدی تصریح کرد: توجه به تربیت دینی و انقلابی و پرورش و هدایت دانش آموزان در مسیر ارزش‌های انقلابی باید محور فعالیت و برنامه ریزی تمام دست اندرکاران آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه قرار گیرد.


وی تاکید کرد: برای تحقق برنامه‌های دینی و فرهنگی مناسب در بین دانش آموزان در مدارس به بودجه و امکانات نیاز است که امیدواریم برای اجرایی شدن آن تلاش مناسب توسط مسئولان انجام شود.


استان یزد ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد.


۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha