۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱
کد خبر: 83346957
T T
۰ نفر
نشت یابی بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه گاز رسانی در هرمزگان

بندرعباس-ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان از نشت یابی بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه های گاز رسانی این استان در سال گذشته خبر داد.

فواد حمزوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات نشت یابی در ۶ منطقه گازرسانی شده صورت گرفته که بالاترین متراژ نشت‌یابی متعلق به شهر بندرعباس با ۴ زون فعال دارای ۲ هزار و ۴۱۳ مشترک و نشت یابی بیش از ۲۰۴ کیلومتر، تعداد ۲ هزار و ۸۴۹ علمک و ۵۵ ایستگاه تقلیل فشار است.


وی ادامه داد: نشت یابی در حاجی آباد به طول تقریبی ۲۰۰ کیلومتر با تعداد ۴ هزار و ۸۳۵ علمک و ۱۵ ایستگاه تقلیل فشار گاز، بندرخمیر به طول ۳۷۵ کیلومتر با تعداد ۵۶۰ علمک و ۶ ایستگاه تقلیل فشار گاز، جزیره قشم به طول تقریبی یک کیلومتر با نصب ۱۰۰ علمک و ۵ ایستگاه تقلیل فشار گاز در سال گذشته صورت گرفته است.


مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان افزود: شهرستان بستک به طول ۹۳ کیلومتر با تعداد ۷۶۰ علمک و ۶ ایستگاه تقلیل فشار گاز و شهرستان پارسیان به طول ۸۸ کیلومتر با ۲ هزار و ۶۷۴ علمک و ۳ ایستگاه تقلیل فشار گاز از دیگر منطقه های نشت یابی شده در سال گذشته است.


حمزوی ابراز داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط تیم نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان هرفصل یک بار در سال، تمامی خطوط مورد پایش و نشت یابی قرار می گیرد.


به گفته این مسوول، در سال گذشته (۹۷) در مجموع بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه، ۱۱ هزارو ۷۷۸ علمک و ۹۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز با پیشرفته ترین سامانه هوشمند نشت یابی، توسط کارکنان فعال این واحد نشت یابی انجام شده است.


مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان اظهار داشت: با توجه به استمرار عملیات نشت یابی خطوط، در سال گذشته هیچ گونه حادثه ای ناشی از نشت گاز صورت نگرفته است.


۹۸۸۷/۶۰۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha