۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۷:۵۵
کد خبر: 83348024
T T
۰ نفر

آینده فوتبال یزد مستلزم توجه به فوتبال پایه است

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۷:۵۵
کد خبر: 83348024
آینده فوتبال یزد مستلزم توجه به  فوتبال پایه است

یزد - ایرنا - رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال یزد بر این عقیده است که وجود تیم های قوی و نیرومند در عرصه ورزش استان بیش از همه نیازمند توجه علمی و عملی به فوتبال دوره پایه، پیگیری و نظارت ها بر نحوه فعالیت مدارس مرتبط با این رشته است.

هادی محراب یزدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توسعه فوتبال و فرهنگ سازی یکی از برنامه‌های مهم این کمیته است که با همکاری بخش‌های مختلف و حمایت تیم‌ها و مدارس فوتبال در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون مسئولان ۱۴ مدرسه فوتبال و فوتسال با ارائه و تکمیل مدارک موفق به کسب مجوز فعالیت قانونی شدند که از این تعداد ۱۲ مدرسه فوتبال و بقیه فوتسال است که نسبت به جذب و آموزش نونهالان و نوجوانان فعالیت دارند.

به گفته رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال یزد نظارت بر نحوه فعالیت مدارس بر اساس مقررات فدراسیون و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی به صورت منظم و مستمر در حال انجام است.

محراب یزدی از خانواده‌ها خواست، هرگونه سوال در خصوص فعالیت مدارس را با شماره تلفن ۳۷۲۲۷۰۷۱ در میان گذارند و یا حضوری به هیأت فوتبال استان مستقر در ورزشگاه شهید نصیری یزد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هنوز تعدادی مدارس دیگر در شرف کسب مجوز فعالیت هستند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ‌های کشوری و ۱۰۰ تیم در لیگ استان حضور دارند.

استان یزد ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha