۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 1112
کد خبر: 83349798
T T
۸ نفر

بازدید وزیر فرهنگ از تئاترشهر و تماشای یک نمایش

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۲
کد خبر: 83349798
بازدید وزیر فرهنگ از تئاترشهر و تماشای یک نمایش

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه شنبه ۲۱ خردادماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر ضمن تماشای یکی از آثار نمایشیِ به صحنه رفته، در جریان تازه ترین اقدامات انجام گرفته در حوزه بازسازی تالار اصلی و حاشیه های محیط پیرامونی این مجموعه قرار گرفت.

بنا بر گزارش مجموعه تئاتر شهر، سید عباس صالحی شامگاه سه شنبه ۲۱ خردادماه با حضور در مجموعه تئاترشهر همراه با شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش «کمیته نان» به کارگردانی لیلی عاج در تالار قشقایی نشست.

وی پس از پایان اجرای نمایش با کارگردان و بازیگران آن دیدار کرده و از آنها برای اجرای اثر قدردانی کرد.

لیلی عاج کارگردان این نمایش نیز در پایان اجرا ضمن قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آثار نمایشی که با مضامین کارگری به صحنه می‌روند همواره نیازمند حمایت هستند و امروز حضور شما نشان دهنده این نکته بود که این حمایت‌ها صورت می‌گیرد و امیدوارم شرایط به گونه‌ای هدایت شود که چنین پشتیبانی‌هایی استمرار پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از آغاز اجرای نمایش در دیدار کوتاهی که از تئاتر شهر داشت، با سعید اسدی مدیر این مجموعه نیز دیدار کرده و در جریان تازه‌ترین اقدامات وی و مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی پیرامون اتفاقات اخیر محیط پیرامونی تئاتر شهر که طی روزهای گذشته موجب بروز مشکلات و حاشیه‌هایی شده بود، قرار گرفت.

صالحی پس از بازدید از عملیات بازسازی و بهسازی تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با محمدعلی سلیمانی مدیر پروژه بازسازی پیرامون جزئیات عملیات بازسازی به گفت‌وگو پرداخته و از آنها خواست تا پروژه بازسازی و بهسازی ماشینری تالار اصلی در وقت مقرر به پایان برسد.

وی همچنین با پستی در حساب کاربری خود نوشت: «نمایش ⁧ «کمیته نان⁩» را در تئاتر شهر دیدم. با موضوع کول‌بری. روایتی انسانی از سوز فقر با شور عشق، ترکیبی از اشک و زهرخند و لبخند، با قصه نفس‌گیر، کارگردانی خوب و بازیگری دلنشین.»

فراهنگ ** ۷۵۶۱ **۳۰۰۹

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha