۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83350136
T T
۰ نفر
آتش نشانی زنجان با ۶ ایستگاه آماده مقابله با آبگرفتگی  است

زنجان - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر ادامه وقوع بارش‌های رگباری در شهر زنجان ۶ ایستگاه فعال آتش نشانی آماده امداد رسانی به شهروندان است.

مجید امیر فضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه گذشته و طی بارش‌های رگباری در شهر زنجان ۳۸ مورد آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر زنجان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر زنجان گزارش شد که آتش نشانان نسبت به امداد رسانی لازم اقدام کردند.

وی اظهار داشت: طی مدت یا د شده ۵۶ آتش نشان از ۶ ایستگاه اتش نشانی شهر زنجان به مدت سه ساعت در محل‌های حادثه حضور داشتند و کار نجات و آبکشی را انجام دادند ک این آمادگی ها برای امروز نیز لحاظ شده است.

این مسئول ادامه داد: ایستگاههای آتش نشانی شماره یک و ۶ شهرداری زنجان شامگاه گذشته فعالیت‌های بسیار پر کاری داشتند و نسبت به ابکشی مجتمع‌ها و شهرک‌های اقماری گرفتارآبگرفتگی اقدام کردند.

وی اضافه کرد: بر این اساس یک گروه دیگری به مجموع امداد رسانان اتش نشانی شهرداری برای امداد رسانی بهنگام بارش‌های رگباری در شهر زنجان افزوده شده که این مهم مشکلات بوجود امده ناشی از آن را کاهش می‌دهد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در صورت وقوع آبگرفتگی هایی در حد وسیع و برای جلوگیری از پیشروی آن از کیسه های کوچک ماسه ای استفاده کرده و علاوه بر ان موارد را به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: اتش نشانان زنجان در تمام ساعات شبانه روز، با تمام وجود آماده خدمت رسانی به همشهریان بوده و مشارکت انان نیز می تواند به بهبود ارتقای خدمات منتهی شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۶ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر زنجان فعال است و با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می‌شود با توجه به نیاز شهر این تعداد افزایش یابد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/‏۸۰۶۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha