۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹
کد خبر: 83351086
T T
۰ نفر

یوویچ: رئال، بهترین انتخاب بود

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹
کد خبر: 83351086
یوویچ: رئال، بهترین انتخاب بود

تهران - ایرنا - مهاجم جدید و صربستانی رئال مادرید با ابراز خوشحالی از پیوستن به جمع کهکشانی ها، گفت: حضور در رئال، بهترین انتخاب برای رسیدن به اهدافم بود.

«لوکا یوویچ» که پس از درخشش در اینتراخت فرانکفورت آلمان با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورویی و برای مدت پنج سال به رئال مادرید پیوست، امروز با حضور در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به هواداران معرفی شد.

وی پس از برگزاری مراسم معارفه اش، گفت: امروز در عضویت بزرگترین باشگاه جهان هستم و تلاش خواهم کرد تا رئال مادرید در مسابقات مختلف به قهرمانی دست یابد.

یوویچ افزود: وظیفه ام گلزنی است و باید برای رسیدن به ترکیب اصلی، با مهاجمان بزرگی رقابت کنم. همه باید تلاش کنیم تا رئال به آنچه می خواهد دست یابد.

مهاجم صربستانی در خصوص سایر پیشنهادات خود گفت: در این خصوص مدیر برنامه های من اطلاعات بیشتری دارد. زمانی که بحث رئال مادرید، به دیگر باشگاه ها فکر نمی کردم.

«فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید نیز، گفت: چند باشگاه بزرگ دیگر اروپا نیز درپی جذب این مهاجم جوان هستند و از او تشکر می کنم که رئال مادرید را انتخاب کرد. یوویچ حالا باید همراه با اعضای تیم در فکر کسب قهرمانی های متعدد باشد.

ورزشی **۳۷۸۳**۹۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha