۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83352168
T T
۰ نفر

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبر: 83352168
۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به کشف لوازم یدکی و پزشکی در این شهرستان گفت: ارزش این اقلام طبق برآوردها به سه میلیارد ریال می رسد.

سرهنگ میرحیدر شفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور "بازرگان- ماکو" به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و دنا مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، هزار و ۱۹۸ قطعه لوازم یدکی خودرو و یک دستگاه آنالیز خون کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه ۲ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد، اظهار داشت: خودروهای مورد نظر نیز توقیف شد.

به گزارش ایرنا، مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه نیروی انتظامی آذربایجان غربی در سال جاری است.

ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.

۷۱۳۲/‏۷۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha