۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۴۸
کد خبر: 83353112
T T
۰ نفر
نماینده کمیته ملی پارالمپیک از عملکرد دختران ایرانی شگفت‌زده شد

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رییس زنان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: نماینده کمیته ملی پارالمپیک (IPC) از رقابت برخی دختران ایرانی شگفت‌زده شد.

«فائزه توسلی» روز جمعه در حاشیه سیزدهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی نابینایان و کم بینایان قهرمان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابی بودن مسابقات و ثبت جهانی رکورد ورزشکاران حاضر در این دوره موجب شد تا شاهد ثبت زمان و رکوردهای نزدیکی در بین دو و میدانی کارهای نابینا باشیم. در این دوره انتطار برخی از رکوردها نبود اما ورزشکاران زن نابینا خوش درخشیدند.
وی با اشاره به حضور «ون رووم» هلندی به عنوان ناظر IPC در محل مسابقات گفت: وی دیروز و امروز از نزدیک شاهد رقابت دوومیدانی کارهای نابینا بود و در برخی از مواقع از ثبت رکوردهای دختران ایرانی شگفت‌زده شده و تلاش آنان را تحسین می‌کرد.
توسلی در ادامه با اشاره به گرمای خردادماه عنوان کرد: زنان دومیدانی‌کار ایران همیشه با حجاب اسلامی به میدان می‌روند و شرایط برای آنان فرقی ندارد در ضمن آنان در شرایط مسابقه قرار گرفتند و آب و هوا نباید مانعی عملکردشان باشد.
سرپرست نایب رییس زنان فدراسیون در پایان تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران نامداری از دو و میدانی زنان نابینا و کم‌بینا حضور داشتند و با دیگران به رقابت پرداختند؛ بدون شک در انتخاب فهرست نهایی تیم ملی اولویت با رکوردهایی است که در این مسابقات ثبت شده‌اند.
سیزدهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی از روز گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده و تا پایان امروز، ۲۴ خردادماه ادامه خواهد یافت.
در بخش زنان این رقابت‌ها تیم همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha