۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83360249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویاها در اعماق به جشنواره فیلم اکراین رسید

۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۴
کد خبر: 83360249
رویاها در اعماق به جشنواره فیلم اکراین رسید
عکس تزئینی است

سنندج - ایرنا - انیمیشن «رویا ها در اعماق» به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی و تدوین زنده یاد رحیم ذبیحی با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان به بخش مسابقه جشنواره بین المللی LINOLEUM اکراین راه یافت.

انیمیشن رویاها در اعماق در مدت زمان ١٠ دقیقه با ترکیبی از سه تکنیک، نقاشی روی شیشه و فیلمبرداری تک فریم و ادیت کامپیوتری، نقاشی دیجیتالی هر فریم با قلم های حرفه ای اینتوس larg۴ و ۲ انیمیشن به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم LINOLEUM اکراین راه یافت.

این انیمیشن دومین انیمشن تولید شده با این سبک در کشور است که برای تولید آ ن ۱۴ هزار فریم نقاشی به مدت سال کارشده که با تدوین ویژه هنرمند توانمند سینمای کردستان زنده یاد رحیم ذبیحی آماده نمایش شده است.

در این فیلم پویا نمایی که چندمین همکاری مشترک حوزه هنری و این نویسنده کردستانی محسوب می شود، غزاله محمدی در بخش انیماتوری و فیلمبرداری و ویرایش کامپیوتری، حسن قورچیان در بخش صداگذاری و طراحی صدا و موسیقی و سهراب نوربخش به عنوان اتالوناژ همکاری داشته اند.

چهاردهمین جشنواره بین المللی LINOLEUM اکراین ۱۳ تا ۱۷ شهریور (۴-۸ September) برگزار می شود.

رضا محمدی متولد سال ۱۳۵۳ شهرستان بانه، نقاش، کارگردان، انیماتور و فارغ التحصیل رشته گرافیک است که بیش از ۲۰ سال در مراکز فرهنگی و هنری دولتی و خصوصی هنر تدریس می کند.

این نویسنده و کارگردان کردستانی برپایی بیش از ۳۷ نمایشگاه نقاشی بصورت انفرادی وگروهی در داخل و خارج از کشور، حضور در فستیوال ها و بینالهای متعدد نقاشی و دریافت جوایزمتعدد هنری، طراحی صحنه چندین فیلم کوتاه و ۲ فیلم سینمایی، تولید و کارگردانی و انیماتوری ۱۰ انیمیشن کوتاه و نویسندگی ۱۴ فیلمنامه، حضور در ۱۹ جشنواره ملی و بین المللی را در کارنامه کاری خود دارد.

۷۳۴۸ / ‬ ۳۰۳۴

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha