۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 1687
کد خبر: 83361326
T T
۰ نفر

۲۴۰۰ تن شکر در خراسان رضوی توزیع شد

۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
کد خبر: 83361326
۲۴۰۰ تن شکر در خراسان رضوی توزیع شد

گناباد- ایرنا- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: برای تثبیت قیمت و جلوگیری از کمبود شکر در بازار ۲۴۰۰ تن شکر طی سال جاری توسط شرکت غله استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا حمید نوری روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار گناباد افزود: این اقدام نقش مهم در رفع کمبود و تثبیت قیمت شکر در زمان اوج مصرف داشت.

وی اظهار داشت: صدور مجوز بدون حساب نانوایی طی سالهای گذشته در خراسان رضوی موجب شده است فعالیت برای برخی فعالان این بخش به صرفه نباشد و با توجه به افزایش هزینه ها به سوی خام فروشی یا فروش آرد گرایش پیدا کنند.

وی افزایش کیفیت نان را از دیگر رویکردهای شرکت غله خراسان رضوی دانست و گفت: برای این منظور دوره های آموزشی برای متصدیان نانوایی ها برگزار می شود.

فرماندار گناباد هم از خرید هشت هزار و ۱۴۰ تن گندم با مرکزیت اداره منطقه ای غله گناباد از کشاورزان شهرستانهای خواف، رشتخوار، گناباد، بجستان و بردسکن در جنوب خراسان رضوی خبر داد.

حامد قربانی گفت: برای نخستین بار در سال جاری مشوق هایی برای حمل گندم در گناباد اعمال شد که از جمله آنها می توان به دادن یک حلقه لاستیک به هر کامیون در ازای حمل ۱۵۰ تن گندم به اداره غله اشاره کرد.

وی دلال بازی و توزیع گندم برای تامین خوراک دام را از مشکلات مهم خرید این محصول در گناباد دانست و افزود: برای کاهش این معضل با همکاری فرماندهی انتظامی و پلیس راه از خروج گندم از شهرستان جلوگیری شد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/ ۶۰۵۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha