۱ تیر ۱۳۹۸، ۷:۵۲
کد خبر: 83363648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی در کردستان اجرا شد

سنندج - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۱۳۷ طرح تولیدی و اشتغالزایی با سرمایه گذاری بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال در این استان اجرا شد.

جعفر شرف خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و حمل و نقل به متقاضیان پرداخت شده است و کردستان در این راستا سال گذشته موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شده است
وی با اشاره به اینکه امسال نیز بیش از ٦٠٠طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری بیش از٣٥٠ میلیارد ریال در این استان اجرا شده است افزود: مهمترین این طرح‌ها شامل بوم گردی کشاورزی صنایع تبدیلی، صنایع دستی، و خدماتی است.
شرف خانی گفت: ‬ در راستای برنامه‌‏های اقتصادی دولت یازدهم و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست‌‏های اقتصاد مقاومتی با حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور توانسته نقش بسزایی در تولید ناخالص ملی و تولید اشتغال ایفا کند.
وی افزود: اولویت امسال این صندوق حمایت از طرح‌های گردشگردی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و کشاورزی و اجرای طرح‌های روستای بدون بیکار، هرروستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی است.

۷۳۴۹ / ‏‬ ۳۰۳۴

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha