۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۳
کد خبر: 83364937
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

گل‌محمدی: مدیرعامل پدیده با انتقال به پرسپولیس موافقت نکرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد از تعیین تکلیف نهایی خود و ماندنش در این تیم خبر داد.

یحیی گل محمدی در حاشیه نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد در جمع خبرنگاران درباره سرانجام پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود و صحبت‌هایی هم صورت گرفت اما در نهایت آقای حمیداوی مدیرعامل پدیده باید تصمیم می‌گرفت که موافقت نکرد و از امروز در خدمت پدیده خواهم بود.

سرمربی پدیده شهر خودرو مشهد در پاسخ به این سوال که آیا تکلیفش با پرسپولیس نهایی شده است یا همچنان مذاکرات ادامه دارد، گفت: اگر کارم تمام نشده بود که الان سر تمرین پدیده نبودم. ما با قدرت کار خودمان را شروع می‌کنیم و می‌خواهیم نتایج بهتری نسبت به فصل قبل بگیریم.

گل‌محمدی درباره نقل و انتقالات باشگاهش هم افزود: سه بازیکن از ما جدا شدند اما نقل و انتقالات تمام نشده و تا ۱۰ روز آینده حداقل ۳ بازیکن خوب را جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم پدیده شهرخودرو در مورد حضور این تیم در سه جام در فصل آینده رقابت‌ها افزود: در هر صورت بازیکنانی که جدا شدند هم برای ما زحمت کشیدند. با این همه ما باز هم بازیکنانی مثل ریگی و قاسمی‌نژاد را خواهیم ساخت. فضای خوبی در تیم وجود دارد تا با بازیکنان جوان کار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha