۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 1649
کد خبر: 83374218
T T
۰ نفر
تخلف عضو سابق شورای شهر خوانسار کتبی ارایه شد

اصفهان- ایرنا - فرماندار خوانسار گفت: موارد تخلف خانم کتایون نادری که عضویتش از شورای شهر خوانسار سلب شده است، پیشتر از طریق فرمانداری به رییس شورای شهر به صورت کتبی و شفاهی تذکر داده شده بود.

منصور کمالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه موضوع تخلفات ایشان دو بار به صورت کتبی به شورا و چندین بار هم به صورت شفاهی به رئیس شورا شهر تذکر داده شد چرا هیچگونه اقدامی از طرفی این نهاد صورت نگرفته است.

وی اظهارداشت: رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار به من و معاونانم گفته بود من این موارد تذکر را به ایشان یادآوری می‌کنم اما خانم نادری به دلیل آشنا نبودن به وظایف قانونی از حریم کاری خارج شده و بی توجهی می‌کند.

فرماندار خوانسار تصرح کرد: خانم نادری همچنین ادعا دارند بر اساس مصوبه شورای شهر، نماینده فضای مجازی این نهاد هستند، سووالی که مطرح است آیا هیأت تطبیق فرمانداری مصوبه مذکور را تأیید کرده است یا خیر؟ و آقای اورعی در جایگاه رئیس شورا پاسخ دهند آیا ادعای ایشان را می‌پذیرند؟ و پاسخ دهند که خانم نادری نماینده شورا در فضای مجازی است؟ مصوبه در چه تاریخی و آیا تأیید هیأت تطبیق را دارد؟

به گفته کمالی، خانم نادری در صفحه تلگرامی خود مطلب می‌نوشت و ذیل آن اشاره به نایب رئیس شورا داشت که این خود یکی از تخلفات صورت گرفته ایشان بود و شورا باید جلوگیری می‌کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر خوانسار روز چهارشنبه بر اساس حکم شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان اصفهان، سلب عضویت شد.

کمالی یادآور شد: این حکم به دنبال طرح شکایت‌هایی از سوی تعدادی از مردم و معتمدین به شورای حل اختلاف استان اصفهان مبنی بر انحراف از وظایف شورا صادر شد.

وی با بیان اینکه حکم مذکور بر اساس بند ۶ ماده ۹۲ قانون شوراهای اسلامی و بند دال ماده ۲ آئین نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات شورا صادر شد، گفت: این حکم توسط چهار نفر حاضر از پنج نفر اعضای شورای حل اختلاف استان اصفهان صادر شده است.

وی با بیان اینکه مستندات همان دو بند بودند و مدارک ر پرونده موجود است، یادآور شد: آیا چهار عضو محترم هیأت حل اختلاف به اندازه خانم نادری و آقای اورعی رئیس شورای شهر خوانسار به قانون آشنا نیستند که با مصاحبه‌های متناقض تلاش در تشویش اذهان عمومی دارند؟

فرماندار خوانسار ادامه داد: به طور حتم مستندات در پرونده ایشان مکفی برای رأی بوده و مستفاد از بندهای فوق بوده است.
وی بیان کرد: تاکنون صدها نفر در شوراهای کشور از هیأت حل اختلاف رأی داشته و سلب عضویت شدند نیازی به تنش و اظهارات ناصواب نیست می‌توانند اعتراض دهند چنانچه حقی تضییع شده باشد و دفاعیات ایشان مؤثر باشد رسیدگی خواهد شد این در حالی که ایشان جهت دفاع خودشان یک فرصت ۱۰ روزه داشتند و با حضور در جلسه به سوالات اعضا هیأت پاسخ دادند و به ایشان توصیه می‌کنم مراحل قانونی را طی طریق نمایند.

شورای اسلامی شهر خوانسار، پنج نفر عضو دارد.
شهرستان ۳۲ هزار نفری خوانسار در ۱۶۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.

‏۶۰۲۶/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha