احزاب سیاسی آذربایجان غربی به اصول انتخابات احترام بگذارند

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی جزء اصول چهارگانه برگزاری انتخابات است و تمامی دست اندرکاران و احزاب سیاسی استان باید این اصول احترام بگذارند.

علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه دبیران شعبه‌ها و دفاتر فرعی احزاب سیاسی استان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، افزود: احزاب و گروه های سیاسی برای برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: قومیتی کردن انتخابات جزء دسیسه ها و توطئه های دشمنان است و باید با این قبیل توطئه ها مقابله شود.

وی با اشاره به راه اندازی خانه احزاب در آذربایجان غربی اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته و مشارکت دبیران استانی احزاب و گروه های سیاسی، خانه احزاب استان که محلی برای پشتیبانی و توسعه فعالیت های حزبی به شمار می‌رود، راه اندازی شده است.

وی افزود: خانه احزاب محلی برای پشتیبانی از احزاب مستقر در استان است و می‌تواند نقش برجسته ای در ارتقای مشارکت و توسعه فرهنگ حزبی در استان ایفا کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: به طور قطع خواست و دغدغه همه مسئولان، احزاب و گروه های سیاسی، برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم است.

محمود اردبیلی افزود: با حفظ و ارتقای وحدت، همدلی و انسجام ملی به طور قطع مشارکت مردم در انتخابات پررنگ‌تر می‌شود.

وی همچنین از احزاب متقاضی تاسیس شعبه و دفتر فرعی در آذربایجان غربی خواست نسبت به تکمیل پرونده‌های تاسیس و راه اندازی در استان اقدام کنند.

در ادامه این جلسه دبیران استانی احزاب دیدگاه‌ها و نظرهای خود را در خصوص موانع توسعه فعالیت های حزبی و همچنین راهکارهای برگزاری پرشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان «رییس ستاد انتخابات استان»، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به عنوان «مسئول کمیته پشتیبانی»، عباس حسن خانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان «مسئول کمیته امنیتی»، مصطفوی مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری به عنوان «مسئول کمیته فناوری اطلاعات»، باقری مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری به عنوان «مسئول کمیته اطلاع رسانی»، میرزایی مدیرکل حراست استانداری به عنوان «مسئول کمیته حراست و استعلامات»، شجاعی مشاور امور حقوقی استاندار به عنوان «مسئول کمیته حقوقی»، اردبیلی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان «دبیر ستاد انتخابات» و حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان «عضو ستاد انتخابات استان» منصوب شده‌اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

۹۹۱۸/‏۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha