۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸
کد خبر: 83376618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حیدری: انتخاب سرمربی پرسپولیس کارشناسانه نبود

۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸
کد خبر: 83376618
حیدری: انتخاب سرمربی پرسپولیس کارشناسانه نبود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه همه ما حمایت از سرمربی جدید است اما به اعتقاد من این انتخاب با کار کارشناسی صورت نگرفته است.

سپهر حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به انتخاب گابریل کالدرون به عنوان گزینه نهایی پرسپولیس گفت: در انتخاب سرمربی پرسپولیس هیچ کار کارشناسی صورت نگرفت و متأسفانه تمام گزینه‌ها از سوی دلالان به باشگاه معرفی شدند. این شیوه تصمیم گیری برای یک باشگاه پر هوادار صحیح نیست.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی بزرگ هم می‌خواهد. این تیم چهار سال در بالاترین سطح فوتبال ایران و آسیا بوده و باید این راه ادامه داشته باشد. مگر می‌شود با این همه افتخار مربی‌ای انتخاب کنند که یک سال و نیم بیکار بوده و در هشت سال اخیر در هر تیمی حضور داشته اخراج شده است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: سرنوشت پرسپولیس و میلیون‌ها هوادارش نباید دست یکسری افراد سود جو قرار بگیرد. این تیم پیشکسوتان بزرگی دارد که باید از آنها مشورت گرفته می‌شد اما این کار صورت نگرفت.

حیدری تصریح کرد: پرسپولیس با هواداران و بازیکنانی که دارد ۸۰ درصد راه قهرمانی را از همین الان رفته و به طور حتم ما هم به عنوان یک پیشکسوت همیشه از پرسپولیس و این تیم حمایت می‌کنیم. امیدواریم که این قهرمانی‌های اخیر با حضور هر مربی دیگری تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: من به عنوان یک پرسپولیسی از بلایی که بر سر پرسپولیس می‌آورند ناراحت هستم و فقط باید به حال شرایط کنونی تأسف خورد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha