۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83377361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۱ جایگاه‌ سوخت جنوب آذربایجان غربی آماده خدمت رسانی به مسافران

مهاباد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۹۱ باب جایگاه‌ فعال و تحت پوشش این منطقه از آمادگی کامل جهت سوخت رسانی، توزیع مطلوب و بدون وقفه به مسافران تابستانی برخوردار است.

داود فعال‌پور روز سه شنبه در حاشیه بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت جغرافیایی این منطقه به جهت قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور و وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در این منطقه اظهار کرد: تأمین، توزیع و عرضه سوخت مطلوب و بدون وقفه در جایگاه‌های عرضه سوخت ۹ شهر جنوب آذربایجان غربی تحت پوشش منطقه میاندوآب به شکل مناسب و منظمی در حال انجام است.
وی در مورد اقدامات انجام شده این منطقه برای استقبال از مسافران تابستانی و زائران کربلا بیان کرد: افزایش قدرت بارگیری بنزین در انبار نفت شهید مهدی باکری، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها، بازدیدهای کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، نصب تابلوهای پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق تلفن گویا ۰۹۶۲۷، خرید و ذخیره سازی به موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاه داران و تعیین افراد کشیک در تعطیلات تابستانی از جمله اقدامات انجام گرفته جهت رفاه حال مسافران در این ایام است.
وی گفت: هم اکنون ۱۵۳ دستگاه نفتکش وظیفه تأمین و توزیع حدود سه میلیون لیتر انواع فرآورده به ۷۰ باب جایگاه فعال در هشت شهر جنوب آذربایجان غربی در مقاصد مختلف درون و برون شهری را برعهده دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: هم اکنون سه باب نمازخانه بین راهی در ۲۱ باب جایگاه عرضه CNG نیز در سطح شهرهای جنوب استان نیز آماده ارایه خدمات فرهنگی و سوخت پاک به مشتریان و مسافران است.

وی بیان کرد: ۴۸ جایگاه سی ان جی در جنوب آذربایجان غربی فعال است که از این تعداد ۲۱ باب تک منظوره و ۲۷ باب جایگاه ۲ منظوره است که به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک سی ان جی فعالیت دارند.

فعال پور گفت: با توجه به استقبال عمومی شهروندان در خصوص استفاده از سوخت پاک و همچنین صرفه جویی در مصرف بنزین، روزانه به صورت میانگین حدود ۴۵۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود.

شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که مسؤولیت تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به ۹ شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha