۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۱
کد خبر: 83377761
T T
۰ نفر

فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری ۹۸

۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۱
کد خبر: 83377761
فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری ۹۸

تهران - ایرنا - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که تاکنون ۷۲ درصد داوطلبان کنکور سراسری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کرده‌اند و چهارشنبه شب آخرین مهلت دریافت این کارت است.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، گفت: تا صبح امروز سه شنبه ۱۱ تیرماه ۸۱۲ هزار و ۵۶۳ داوطلب کارت خود را دریافت کرده‌اند. به عبارت دیگر ۷۲.۶۱ درصد داوطلبان کارت خود را پرینت گرفته‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد که ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۱۲ تیرماه مهلت دریافت کارت کنکور به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تیرماه برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد. متقاضیان شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

توکلی افزود: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شرکت در کنکور هستند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha