۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 950
کد خبر: 83377783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان میزبان رقابت های قهرمانی اسکواش پسران کشور

زنجان - ایرنا - رییس هیات اسکواش استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی اسکواش پسران کشور با از ۱۳ تا ۱۵تیر ماه به میزبانی شهر زنجان برگزار می شود.

سید ولی موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ تیم کمتر از ۹ و ۱۱ سال تا فردا / چهارشنبه / وارد استان شده و مسابقات به مدت سه روز از پنجشنبه این هفته شروع خواهد شد.

وی اظهار داشت: به علت استاندارد نبودن سالن‌های اسکواش قبل از این هیچ مسابقه‌ای در سطح کشوری به میزبانی زنجان در استان برگزار نشده بود، اما این میزبانی آغاز فعالیت‌های رسمی میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری است و در تلاشیم تا در آینده میزبان سایر رده‌های سنی نیز باشیم.

موسوی ادامه داد: در چند سال گذشته رتبه اسکواش زنجان به خاطر نبود امکانات جزو آخرین استان‌های کشور محسوب می‌شد، اما امروز با تلاش همه ورزشکاران و مسئولان ورزشی دو عضو تیم ملی در رده سنی کمتر از ۱۱ سال و ۱۵ سال داریم.

رئیس هیأت اسکواش استان زنجان خاطرنشان کرد: همین عزم ورزشکاران استان باعث شد تا سال گذشته یک نفر در اردوی مستعدان کشور برای انتخابی تیم ملی شرکت کند و بانوان استان نیز در لیگ دسته یک مقام دوم همچنین آقایان در همین رشته مقام سوم کشوری را کسب کردند.

موسوی با بیان اینکه این رشته ورزشی را به تمام کسانی که علاقه مند به تمرکز ذهنی پیشنهاد می‌کنم، یادآور شد: این رشته هم ورزش جسمی است و هم تمرین ذهنی، برخی کارشناسان معتقدند دانش آموزانی که علاقه مند به حضور در مدارس استعدادهای درخشان هستند بهتر است به فعالیت در این رشته بپردازند.

۳۲۱۶/‌۸۰۶۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha