۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 83378186
T T
۰ نفر
مردم سوریه: تجاوزهای رژیم صهیونیستی اراده ما را سست نخواهد کرد

تهران - ایرنا - اهالی روستای "صحنایا" در حومه دمشق پایتخت سوریه با اشاره به حملات دیروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی، تاکید کردند: این اقدامات از عزم و فداکاری ما در راه وطن و در صف ارتش نمی کاهد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، چهار غیرنظامی از جمله یک کودک شیرخوار در حملات هوایی بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی به مناطقی از دمشق، پایتخت و شهر حمص در مرکز سوریه جان باختند و ۲۱ تن نیز زخمی شدند.

در همین راستا یکی از خانواده های قربانیان به خبرنگار "سانا" گفت که به همراه دو فرزند خود در بازار این روستا بوده اند که ناگهان شیشه مغازه ها از شدت صدای انفجار فروریخت و فرزندانش از ناحیه سر و کمر آسیب دیدند.

گروهی از ساکنان این روستا به خبرنگار سانا گفتند که در مقابل حملات رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و هرگز تسلیم اقدامات تجاوزکارانه این رژیم نخواهند شد.

دولت سوریه دوشنبه شب در واکنش به این تجاوزها در نامه هایی جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دوره‌ای شورای امنیت با محکوم کردن حملات مکرر رژیم صهیونیستی به این کشور، اعلام کرد که این تجاوزات در ادامه تلاش‌های رژیم تل آویو برای طولانی‌تر کردن بحران سوریه در جنگ تروریستی است که دمشق با آن رو به رو است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha