نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شهادت رزمندگان سپاه را در چالدران تسلیت گفت

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت رزمندگان سپاه را در درگیری با عناصر تروریست در چالدران تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی آمده است: خبر شهادت مظلومانه ۲ تن از رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) چالدران، که در درگیری با اشرار و گروهک های ضد انقلاب به فیض شهادت رسیدند، مایه تأثر و تألم شد.

در این پیام آمده است: هوشیاری و شجاعت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان بومی در مناطق مرزی استان تضمین کننده امنیت کشور و مردم عزیزمان است و بدون شک مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی قدردان رشادت ها و فداکاری های فرزندان خود هستند.

وی در این پیام با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از امنیت نظام اسلامی وظیفه ای همگانی است، ادامه داد: شهادت رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم مومن و با اخلاص استان آذربایجان غربی تسلیت گفته و برای شهدای والامقام علو درجات و برای خانواده های این عزیزان صبر و اجر مسئلت دارم.

رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) عصر روز سه شنبه با یک تیم تروریستی ضدانقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت، در منطقه عمومی چالدران درگیر شدند و با هلاکت دو تن و زخمی شدن بقایای اشرار، این تیم تروریستی را منهدم کردند.
در این درگیری دو نفر از رزمندگان شجاع و دلاور بومی چالدران به فیض شهادت نائل آمدند و مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.
بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) عملیات تعقیب بقایای متواری شده این تیم تروریستی همچنان ادامه دارد.
سوم تیرماه جاری هم روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری با یک تیم تروریستی که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت خبر داد و اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

۷۱۲۵/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha