۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۱
کد خبر: 83380951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات دوومیدانی پسران نوجوان در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- مسابقات دوومیدانی پسران در رده سنی نوجوانان به میزبانی چهارمحال و بختیاری از روز پنجشنبه آغاز شد.

رئیس هیأت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۰ ورزشکار نوجوان از سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

داریوش صمیمی شلمزاری در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت‌ها در ماده‌های ۱۰۰ مترمانع هفت گانه، پرتاب دیسک، پرش ارتفاع هفتگانه، پرش با نیزه، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه گام، پرتاب وزنه هفتگانه، ۴۰۰ متر، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر هفتگانه، پرش ارتفاع، دو ۱۵۰۰و ۳۰۰۰ متر ،۵ کیلومتر پیاده روی، پرتاب نیزه، پرش طول، پرتاب چکش، پرش طول هفتگانه، دوی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر در مجموعه ورزشی شهدا آموزش و پرورش شهرکرد برگزار می‌شود.

به گفته وی، ۳۰ داور زیر نظر فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران این دوره از رقابت‌ها را داوری و نظارت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، همچنین مسابقات دوومیدانی دختران نوجوان ایران هفته جاری با قهرمانی تیم یزد در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در مسابقات قهرمانی دوومیدانی دختران نوجوان به میزبانی شهرکرد که با حضور ۲۰۰ ورزشکار در ۱۰ ماده برگزار شد، تیم‌های تهران و کردستان در رده‌های دوم و سوم جا گرفتند.
در این دوره از مسابقات در ماده پرتاب وزنه زهرا بختیاری از استان همدان با پرتابی به طول ۱۳.۷۶ متر رکورد ملی این ماده را در رده سنی نوجوانان بهبود بخشید و رکورد ملی این ماده را که پیش از این با ۱۳.۰۲ متر در اختیار کیانا تقی پور بود ارتقا داد.

چهارمحال و بختیاری در تابستان امسال میزبان تیم‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی کشور است.

۲۰۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha