۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83381573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات اقتصادی استان سلیمانیه اقلیم کردستان وارد ایران شدند

سنندج - ایرنا - هیات اقتصادی اقلیم کردستان عراق عصر پنجشنبه با استقبال معاون استاندار کردستان از طریق مرز باشماق مریوان وارد ایران شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در حاشیه مراسم استقبال از این هیأت اقتصادی در مرز باشماق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سفر این هیأت در ادامه سفر استاندار کردستان به اقلیم و به دعوت ایشان انجام می‌شود.
حسین فیروزی با بیان اینکه این سفر ۲ روزه خواهد بود، افزود: هدف از سفر این هیأت اقتصادی به کردستان تقویت روابط تجاری و اقتصادی میان ما با استان سلیمانیه است.
وی با اشاره به اینکه این هیأت در ۲ روز (جمعه و شنبه) ۱۴ و ۱۵ تیر از واحدهای تولیدی صادرات محور استان بازدید می‌کنند، گفت: در سفر این هیأت اقتصادی مراسم کلنگ زنی ساخت بازار سنه سنتر توسط سرمایه گذار عراقی در سنندج انجام می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان یادآور شد: نشست مشترک بین برخی ادارات متناظر استان سلیمانیه و استان کردستان نیز روز شنبه برگزار می‌شود، ضمن اینکه مروری بر تفاهم نامه‌های گذشته ۲ طرف خواهد شد.
فیروزی با بیان اینکه مبنای کار فعالیت‌های مشترک ۲ طرف است، تاکید کرد: تفاهم نامه‌های جدیدی بعد از نشست میان دستگاه‌های طرفین بررسی و نهایی می‌شود.
مدیران کل کشاورزی، دامپزشکی، کنترل کیفیت، گمرک، ارشاد و جوانان، برق و معاون اتاق بازرگانی از جمله مدیران اجرایی استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق هستند که به کردستان سفر کرده اند.
استاندار سلیمانیه نیز از ۲ روز پیش و به منظور شرکت در کنگره مشاهیر کُرد در سنندج حضور دارد.

۷۳۵۵/‌۹۱۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha