۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83384545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت های تابستانی دانش آموزان کردستانی آغاز شد

سنندج - ایرنا - طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت فعالیت در رشته های مختلف فرهنگی، ورزشی و قرآنی در مناطق مختلف استان در قالب ۲۴۵ پایگاه کلید خورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح بیش از ۹۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقاطع تحصیلی مختلف در رشته های ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت‌های قرآنی، اردویی و آموزشی فعالیت دارند.

حجت الله نریمانی افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان ۲۴۵ پایگاه شامل ۶۲ مجتمع و کانون ورزشی، ۳۰ کانون فرهنگی و تربیتی، ۳۰ پایگاه مدیریت دانش آموزی، ۱۲ پایگاه ویژه دانش آموزان استثنایی و ۱۱۱ مدرسه پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ تیر ماه آغاز شده است و کلاس‌هایی که در سطح مدارس دایر می شود تا ۱۵ شهریور و کلاس های مجتمع‌ها و کانون تا پایان تابستان ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان برنامه ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی محور اصلی برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال است، ابراز امیدواری کرد، دانش آموزان از این فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت وکشف استعدادها و توانایی های خود استفاده بهینه داشته باشند.

تابستان گذشته ۲۲۶ پایگاه اوقات فراغت در رشته‌های مختلف در استان دایر و حدود ۸۴ هزار دانش آموز از برنامه‌های آن بهره مند شدند.

در سال تحصیلی جاری (۹۸ - ۹۷) ۲۹۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل کردند.

۷۳۴۸ / ‏‬۳۰۳۴

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha