سرپرست کاروان ایران: کسب سهمیه المپیک تا خرداد ٩٩ ادامه دارد

تهران - ایرنا- سرپرست کاروان ایران به توکیو گفت: کسب سهمیه المپیک ٢٠٢٠ تا پایان خرداد ٩٩ ادامه دارد.

سید نصرالله سجادی روز سه شنبه در حاشیه نخستین هم اندیشی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگاران درباره لباس کاروان اعزامی اظهار داشت: طرح‌های پیشنهادی لباس کاروان به دست ما رسیده و به کمیته طراحی مد و لباس ارسال شد که ما هم نظرات خود را اعلام کردیم.

وی افزود: به نظر می رسد تا اواسط مرداد ماه امسال به سرانجام برسد و نوع رنگ لباس ها هم بر عهده کمیته طراحی مد و لباس است.

سخنگوی ستادعالی بازی های المپیک و پارالمپیک درباره استفاده از نظرات مشورتی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در اعزام کاروان به توکیو توضیح داد: بطور کلی با کمیسیون ها گفت و گو کردیم و قرار است برنامه های خود را در راستای کمک به اعزام کاوان ارایه کنند.

سجادی از برگزاری کارگاه های آموزشی برای مربیان و سرپرستان در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: برای ورزشکاران هم کارگاه های ویژه در پایان سال برگزار نی کنیم.

وی دباره نشست سرپرستان در مرداد ماه امسالدر ژاپن گفت: این نشست سه روزه در روزهای ٢٩ تا ٣١ مردادماه امسال برگزار می شود و کمیته برگزاری کلیاتی را درباره این رویداد مطرح می کند و تور بازدید از اماکن ورزشی برای سرپرستان برپا می کند.

سرپرست کاروان ایران به توکیو درباره روند نشست های خود با فدراسیون ها توضیح می دهد: در این جلسات بیشتر مباحث حمایتی و پشتیبانی و گزارش آنها مطرح است که نتایج آن در ستاد عالی بازیها مطرح می شود.

المپیک توکیو مردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha