۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83390157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: مدیران بی‌انگیزه استعفا دهند

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۱
کد خبر: 83390157
استاندار سمنان: مدیران بی‌انگیزه استعفا دهند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: مدیران بی‌انگیزه استان که برنامه‌ای برای پیگیری امور ندارند هرچه زودتر استعفا دهند.

علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر دولت به استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: بعضی از مدیران دستگاه های اجرایی سمنان، با وجود تصویب اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی برنامه ای ندارند.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای یک طرح عمرانی از سال ۹۰ تاکنون برای یک دستگاه اجرایی سمنان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که مدیرکل این دستگاه برای پیگیری امور تلاش نمی کند.

استاندار سمنان ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای جذب اعتبارهای ملی تلاش کنند و پاشنه در اتاق وزیر و معاونت های یک وزراتخانه را در بیاورند، اما در عمل از سوی بعضی از مدیران این اقدام ها انجام نمی شود.

آشناگربا طرح این پرسش که مدیرانی که تلاشی نمی کنند، برای چه در این استان مسئولیت دارند، تصریح کرد: توجیهی برای مسئولیت گرفتن این افراد وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارها وقت بگذارند و مدیری که در نشست های استانداری حضور نمی یابد، انگیزه ای برای کار کردن ندارد.

تامین دشوار اعتبارهای عمرانی

آشناگر گفت: اعتبارهای عمرانی به سختی در کشور تامین می شود و با وجود فشارهای خارجی، دولت برای رفع مشکلات زیرساختی کشور تلاش می کند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم مسئولیت اجتماعی دارند و مسئولان به عنوان دلسوز مردم و نظام برای رفع مشکلات تلاش کنند.

استاندار سمنان افزود: طرح های اداره کل راه و شهرسازی مصوب سفر رئیس جمهوری به سمنان ۲۰۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملکرد این اداره کل مثبت و قابل قدردانی است.

در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی در ارتباط با موانع و پیشرفت فیزیکی طرح عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان سمنان بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در قالب کاروان تدبیر و امید در بهار ۹۵ و پاییز ۹۷ به استان سمنان سفر کرد.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط