سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- ایرنا- سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اردبیل همزمان با 17 مرداد ماه روز خبرنگار برگزار می‌شود.

رسانه و افق توسعه استان اردبیل عنوان اصلی جشنواره بوده و در دو پایه اصلی «محورهای توسعه استان» و «شعار سال» برگزار می‌شود.

هادی صباغی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل روز پنجشنبه گفت: احیای ارتباط سازنده سازمان‌ها و نهادها با اصحاب رسانه در استان اردبیل، نقش‌آفرینی جامعه خبری استان اردبیل در توسعه استان اردبیل و کمک به تحقق شعار سال و تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی از اهداف اصلی این جشنواره است.

وی داوری آثار را در دو بخش اصلی و ویژه عنوان کرد و اظهار کرد: بخش اصلی به توسعه استان اردبیل اختصاص یافته و در قالب یادداشت، گزارش و مصاحبه، تیتر و عکس خواهد بود و آنچه در این بخش بیشتر مد نظر قرار می‌گیرد، تولیدات رسانه‌ای در همه محورهای توسعه استان اردبیل به ویژه سه محور گردشگری، صنعت و کشاورزی است.

صباغی اضافه کرد: بخش ویژه نیز با موضوع رونق تولید و محوریت یادداشت، گزارش و مصاحبه، تیتر خواهد بود و در این جشنواره به نفرات نخست تا سوم هر محور با انتخاب هیئت داوران جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: آثار ارسالی باید از یکم فروردین ۱۳۹۷ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد.

وی بیان کرد: هر فرد حداکثر با ارائه سه اثر در محورهای مختلف می‌تواند در جشنواره شرکت کند و امکان پذیرش هر سه اثر در یک محور وجود ندارد و محورهایی که تعداد افراد شرکت‌کننده آن کمتر از ۱۰ نفر باشد، در محور دیگری ادغام خواهد شد.

صباغی اظهار داشت: متقاضیان شرکت در جشنواره باید حداکثر تا ۳۰ تیرماه ۹۸ با مراجعه به خانه مطبوعات استان اردبیل یا ارسال پستی، اصل آثار، فایل، فرم مشخصات برای هر اثر، لوگوی نشریه یا خبرگزاری، یک قطعه عکس و مجوز وزارت ارشاد را به آدرس چهارراه حافظ، خیایان آذربایجان، جنب پارک آذربایجان، خانه مطبوعات استان تحویل دبیرخانه دهند.

بیش از ۱۵۰ نشریه محلی در استان اردبیل فعال است.
۷۱۱۰/‏۶۰۱۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha