۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۹:۳۱
کد خبر: 83390983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی کمربندی دورود هزینه شد

خرم آباد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی و جلب رضایت معارضان طرح کنارگذر دورود هزینه شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، خیرالله خادمی در بازدید از طرح‌های راهسازی لرستان افزود: عملیات اجرایی این کنارگذر به طول ۱۲ کیلومتر به همراه چهار تقاطع غیرهمسطح با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.

وی همچنین در بازدید از محور ۱۵۰ کیلومتری دورود- الیگودرز – داران اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۰ کیلومتر از این مسیر زیرعبور ترافیک قرار دارد.

وی طول قطعات اجرایی در این بزرگراه را ۲۵ کیلومتر برشمرد و افزود: از این میزان هفت کیلومتر زیر بار ترافیک قرار دارد و ۱۸ کیلومتر نیز در مرحله عملیات آسفالت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تکمیل شدن این محور گفت: پروژه بسیار فعال است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث باند دوم ۹ کیلومتری از این محور طی چهار ماه آینده تکمیل خواهد شد.

خادمی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سالجاری نیز ۲۰ کیلومتر دیگر از این محدوده تکمیل و زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد.

وی همچنین در بازدید از پروژه محور ازنا- شازند یادآور شد: این مسیر یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کریدور شمال-جنوب کشور می‌باشد تزریق اعتبار مناسبی برای این پروژه از محل اعتبارات مصوب بودجه سال ١٣٩٧ صورت گرفته است. به گفته خادمی ١٨ کیلومتر از این محور با پیشرفت فیزیکی ٨٠ درصد در پاییز سالجاری به صورت چهارخطه بهره برداری می‌شود.

لرستان بیش از هشت هزار کیلومتر راه دارد.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha