۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83391376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از صعود تا سقوط با مربیان بومی...!

۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83391376
امیدحسین مرشدی
از صعود تا سقوط با مربیان بومی...!

یزد- ایرنا- این روزها بحث هدایت تیم دسته دومی فوتبال یزد با نام شهید قندی نقل محافل فوتبالیهاست، از حق نگذریم مربیان بومی سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیده اند، از صعود فولاد به لیگ دسته ۲، بقای دقیقه نودی معروف احساسی با محمود امیری که بیشترین تجربه را در میان مربیان یزدی به عنوان سرمربی دارد تا سقوط با وحدت را با وی تجربه کرده ایم.

حمید رضا آسیابان پور که معمولاً به عنوان دستیار و تمرین دهنده خوب از او یاد می‌شود در بازه‌هایی به عنوان سرمربی خود را نشان داد، مهمترین آن، بازی استقلال - تربیت در آزادی، و نمایش خوب یزدی‌ها، جمله معروف جلسه مطبوعاتی" ما بَزِ (به از) استقلال بودیم" که غیر یزدی‌ها که از رسانه‌ها دنبال می کردند متوجه مفهوم این جمله کوتاه نشده بودند!

محمدرضا خطیب، مربی یزدی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان سال‌های گذشته، که کمترین تجربه در هدایت تیم‌های یزدی را دارد، هرچند فوتبال ایران او را متخصص در هدایت فوتبال پایه می داند، بعد از ۲ تساوی در ۲ دیدار به بهانه نتیجه نگرفتن به او فرصت داده نشد و از هدایت فولاد کنار گذاشته شد و فولادی که… راه قهقرایی را طی کرد!!

متاسفانه مربیان یزدی که گواهی آ ( a ) را دارا هستند بسیارند ،که حتی یک بار هم روی نیمکت ننشسته اند، و حتی حاضر نبوده اند، برای پیشرفت، در تیم‌های شهرهای دیگر غربت حرفه ای را تجربه کرده، در کنار مربیان چندسالی بیاموزند و این روزها به فوتبال یزد کمک کنند!

امید است، هر چند مرغ همسایه در یزد ما خیلی غاز است، گزینه‌ای که می‌تواند به فوتبال یزد جانی دوباره بخشد و هدایت تیم را بر عهده بگیرد. چرا که نقش سرمربی، فوق العاده مهم است.

سرمربی بااخلاق، بی حاشیه، کاربلد، غیرپروازی، بی واسطه و با غیرت که با جان و دل کار کند و وظیفه همه‌ی ماست که او را حمایت کنیم.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha