۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 83392817
T T
۰ نفر
سفیر بحرین در عراق پس از دو هفته به محل کار خود بازگشت

تهران- ایرنا-"صلاح المالکی" سفیر بحرین در عراق دیروز (جمعه) بعد از گذشت دو هفته از حمله معترضان به سفارت بحرین در بغداد، به محل کار خود بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری"الخلیج الجدید"، یک منبع آگاه در وزارت خارجه عراق با بیان این مطلب افزود که بحران سیاسی دو کشور در پی حمله به سفارت بحرین در عراق و اعتراض به میزبانی بحرین از نشست اقتصادی منامه، پایان گرفته است و تعدادی از متهمان تجاوز به ساختمان سفارت محاکمه خواهند شد.

صدها شهروند عراقی ۶ تیرماه با حمله به سفارت بحرین در منطقه المنصور بغداد، معامله قرن و کنفرانس اقتصادی منامه را که عراق آن را تحریم کرده بود، محکوم کردند. تظاهرکنندگان خشمگین همچنین پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ تیرماه) نشست منامه در بحرین با عنوان جعلی "صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی" در قلب یک کشور عربی برگزار شد تا مقدمه‌ای برای اجرای معامله قرن باشد

برگزاری این نشست با مخالفت بسیاری از گروه‌های فلسطینی، مردم کشورهای عربی و شخصیت‌های مختلف در جهان مواجه شد، ولی برخی مقام‌های عربی با حضور در آن برخلاف افکار عمومی خود قدم برداشتند و همین امر موجب ایجاد شکاف بیشتر بین آنان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha