۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83392958
T T
۳۰ نفر

برچسب‌ها

دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان از طریق موبایل و اینترنت

رشت - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از طریق موبایل و اینترنت امکان پذیر است.

محمدحسین شهدی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمه شدگان تأمین اجتماعی می‌توانند از طریق شماره گیری # ۱۳* ۱۴۲* و یا از طریق وب سایت nobatdgilan.tamin.ir برای کلیه گروههای پزشکی در سطح مراکز درمانی استان گیلان نوبت دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان پس از اجرایی شدن قانون الزام در سال ۶۹ با سه مرکز پلی کلینیک تخصصی رشت، درمانگاه لاهیجان و اسالم کار خود را آغاز کرد و در زمان حاضر در بخش درمان مستقیم با ۱۳ مرکز شامل یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول (ص)، دو پلی کلینیک تخصصی، شش درمانگاه تخصصی، سه درمانگاه عمومی و یک کلینیک مستقل دندانپزشکی و در بخش درمان غیرمستقیم با دو هزار و ۱۰۰ مؤسسه درمانی طرف قرار داد به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهد.

شهدی نژاد با تشریح عملکرد پاراکیلنیکی ۱۳ مرکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان در سال گذشته، یاداور شد: پارسال، نزدیک به ۲۰۲ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه، افزون بر ۳۲ هزار نفر از رادیوگرافی، بیش از ۱۱ هزار نفر از فیزیوتراپی، افزون بر دو هزار نفر از سی تی اسکن، بیش از شش هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات ام آر آی برخوردار شدند و بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار نسخه دارویی در این مراکز پذیرش شده است.

وی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول (ص) را تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در گیلان عنوان و اضافه کرد: این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم، مغز و اعصاب و…..... است، بیمارستان حضرت رسول در این استان دارای متخصصان مقیم ۲۴ ساعته در رشته های تخصصی داخلی، جراحی عمومی بیهوشی (ICU) و اطاق عمل ، زنان و زایمان و طب اورژانسی است.

بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۴۱۷ هزار نفر در استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mary IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    9 6
    چرانمیشه نوبت گرفت
  • سهیل قریب نصیر محله IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    5 2
    دندانپزشکی