۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 83395645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو طرح صنعتی در اسفراین کلنگ زنی شد

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲
کد خبر: 83395645
دو طرح صنعتی در اسفراین کلنگ زنی شد

بجنورد- ایرنا- طرح توسعه ای ۲ شرکت صنعتی آذین فورج و شرکت صنعتی کیمیای صبا از بخش خصوصی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در اسفراین کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی درحاشیه کلنگ زنی این طرح صنعتی بخش خصوصی به خبرنگار ایرنا گفت: فاز دوم طرح صنعتی کیمیای صبا سالانه ۵۲۰ تن نورد فولاد را انجام می دهد.
وی گفت: برای راه اندازی فاز ۲( نورد فولاد) شرکت فولاد کیمیای صبا ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام می شود که ۷۰۰ نفر فرصت شغلی در این منطقه ایجاد خواهد کرد.
قوامی افزود: فاز دوم شرکت کیمیای صبا دستگاه و ماشین آلات ان خریداری شده و تا یک و نیم سال آینده و قبل از پایان دولت تدبیر امید افتتاح خواهد شد.
نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح توسعه شرکت آذین فورج نیز که امروز کلنگ زنی شد ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و ۵۰۰ نفر اشتعالزایی خواهد داشت.
قوامی گفت: فاز ۲ شرکت صنعتی آدین فورج به تولید محصولات نهایی مورد نیاز صنایع مختلف در کشور می پردازد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرارد و با دارابودن دو صنعت بزرگ فولاد و لوله گستر و صنایع پایین دست آنها قطب صنعتی خراسان شمالی است.

دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید روز یکشنبه به استان خراسان شمالی آغاز شده است که در این سفر شماری از وزرا و اعضای دولت به نمایندگی از رئیس جمهوری با حضور در شهرستان‌های این استان نسبت به افتتاح و یا آغاز طرح ها اقدام کردند.

۷۱۸۹/‏‬ ۶۰۴۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha