۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
کد خبر: 83399852
T T
۰ نفر

اطاعتی: دبیر با کشتی جهان به خوبی آشنا است

۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
کد خبر: 83399852
اطاعتی: دبیر با کشتی جهان به خوبی آشنا است

تهران- ایرنا- مدرس سابق فدراسیون جهانی کشتی گفت: دبیر به عنوان یکی از نامداران این رشته ورزشی، به خوبی از کشتی جهان و شیوه مدیریت بین المللی آگاه است.

«عزیز اطاعتی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به نظرم انتخابات خوبی برگزار شد و «علیرضا دبیر» به عنوان یک چهره شناخته شده توانست رای مجمع را به خود اختصاص دهد. این قهرمان سابق المپیک نام بزرگی در این رشته ورزشی دارد. دبیر سال های سال در این رشته زحمت کشیده و در حوزه مدیریت بالاترین مدرک دانشگاهی دارد.

رییس اسبق کمیته داوران فدراسیون با اشاره به آشنایی دبیر با رشته کشتی گفت: علیرضا گوش شکسته این رشته است و ظرفیت ها را به خوبی می شناسد و با منابع مالی و انسانی فدراسیون آشنا است. یکی دیگر از حسن های وی آشنایی کامل با کشتی جهان و نامداران آن است.

نایب رییس پیشین فدراسیون کشتی غرب آسیا در ادامه افزود: دبیر با دورنمای کشتی ایران غریبه نیست و تمام افراد توانمند این رشته را می شناسد. اما موفقیت وی در گرو تیم مدیریتی است که در فدراسیون به کار گرفته می شود. همچنین نحوه تعامل او با هیات های کشتی در داخل و اتحادیه جهانی کشتی بسیار مهم به نظر می رسد. این فاکتور ها می تواند در تحول کشتی ایران موثر واقع شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با ۳۱ رای علیرضا دبیر را برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون این رشته انتخاب کرد. دبیر مدال طلای المپیک سیدنی و چندین عنوان جهانی در کارنامه ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha