رسیدگی به آسیب های اجتماعی در اولویت قرار می گیرد

بندرعباس- ایرنا- نماینده جدید ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به این که یکی از بیانیه های رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب زدودن آسیب های اجتماعی است، گفت: رسیدگی به این آسیب ها در اولویت  کاری بنده قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در ایراد نخستین خطبه نماز جمعه خود دربندرعباس افزود: بیکاری، طلاق، اعتیاد، خودکشی، خرافات، روابط نامشروع، خودکشی، اسراف گرایی، بهره گیری غیرهدفمند از فضای مجازی، بزرگ نمایی فرهنگ غرب و انحرافات از آسیب‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از مسوولان، جوانان انقلابی، دانشگاهیان، نخبگان، حوزویان، رسانه ها و همه دلسوزان نظام خواست که در این راه وی را یاری کنند تا قدم های مثبت و اجرایی برداشته شود.

امام جمعه جدید بندرعباس اظهارداشت: خط مشی انقلاب در بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است که هدف آن رساندن جامعه اسلامی به سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

عبادی زاده ادامه داد: باید سبک اسلامی را در تمامی ابعاد زندگی مان وارد کنیم و فراموش نکنیم که طبق گفته یکی از تئوریسین های فرانسوی غول تمدن اسلامی در حال بیدار شدن است.

وی همچنین با قدردانی از حسن اعتماد رهبر فرزانه انقلاب به انتخاب وی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه درهرمزگان گفت: رهبری بار امانت الهی را بر دوش بنده گذاشته اند که امیدوارم بتوانم این امانت ارزشمند را امانتداری کرده و روسفید باشم.

مردم هرمزگان گوش به فرمان رهبری هستند

نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان همچنین از حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این استان قدردانی کرد و گفت: سلام گرم مردم هرمزگان را به رهبری برسانید و بگویید که مردم این استان در کنار آبهای خلیج فارس گوش به فرمان شما هستند و نگاه شان به سیاست ها و راهبردهای ارزشمند ایشان است.

عبادی زاده همچنین از آیت الله نعیم آبادی امام جمعه پیشین بندرعباس قدردانی کرد و گفت: بخش عمده عمر مفید این پدرمهربان به خدمتگزاری مردم هرمزگان سپری شد و برکات وجودی ایشان در استان مشهود است.

وی از مردم خونگرم هرمزگان نیز که در مراسم استقبال از وی اظهار لطف داشتند، قدردانی کرد و گفت: می دانم این شعور و شعف مردم در مسیر حمایت از ولایت بوده است.

رسیدگی به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه جدید بندرعباس گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های بنده در گام دوم انقلاب رسیدگی به جوانان انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: جوانان انقلابی نباید در پیچ و خم حوادث به دست فراموشی سپرده شوند و درعزلت و گوشه نشینی قرار گیرند که اگر چنین باشد « کُمیت مون لنگ» است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha