۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبر: 83409875
T T
۰ نفر

پرویز فتاح: پلاسکو را می‌سازیم

۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبر: 83409875
پرویز فتاح: پلاسکو را می‌سازیم

تهران- ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد به خوبی در این مدت تلاش کرده تا ساختمان پلاسکو را نوسازی کند؛ هر طور شده است پلاسکو را می سازیم و به کسبه تحویل می دهیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا پرویز فتاح بعد از پایان مراسم معارفه خود به عنوان رییس جدید بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین برنامه روز جمعه این هفته با محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه از آزادراه تهران- شمال بازدید خواهم داشت.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه اخیرا اعتبار خوبی به این پروژه وارد کرده است و ما هم قول داده‌ایم تا پروژه آزادراه تهران-شمال را به اتمام برسانیم؛ ضمن اینکه ما پای آزادراه می ایستیم و آن را به اتمام می رسانیم.

وی خبر داد که این پروژه به زودی به بهره برداری می‌رسد اما در خصوص زمان آن مطلبی اضافه نکرد.

فتاح هم چنین با اشاره به حکم صادره از سوی رهبر معظم انقلاب برای خود گفت: در این حکم، بر محرومیت زدایی واقعی تاکید شده است، باید این دیدگاه که بنیاد مستضعفان یک بنگاه اقتصادی است، عوض شده و به مردم اعلام شود در کنار فعالیت اقتصادی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیز انجام خواهد داد.

به گفته فتاح لازم است که نگاه مردم به بنیاد مستضعفان تغییر کند. البته ابهاماتی در این زمینه وجود دارد؛ اما باید شفاف عمل کنیم تا رفع ابهام شود؛ در این میان برای اینکه این اتفاق رخ بدهد، به همکاری های دولت و مجلس نیاز داریم.

فتاح افزود: محرومان باید بدانند که بنیاد در کجای کار است و چقدر به آنها می رسد.

فتاح در خصوص آخرین وضعیت توسعه ساختمان جدید پلاسکو نیز گفت: در مورد پلاسکو ساختمان پشتِ آن در حال بازسازی است. ۲۵۰ نفر هم در ساختمان جدید هستند که با نماینده صنف جلسه می‌گذارم و اطمینان می‌دهم که حتما پروژه‌ به سرعت اجرا شود، البته آن صنف هم باید با ما همکاری کند. به هر حال ساختمان جدید پلاسکو، آن ساختمان قبلی نیست.

 تلاش می‌کنیم در اولین فرصت در محل پلاسکو حضور یابم و خیلی شفاف موارد را توضیح دهم و مطمئن باشید هرطور شده پلاسکو را می‌سازیم و تحویل می‌دهیم اما زمان نمی‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha