۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83410988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در جاده‌های کندوان و هراز  نیمه سنگین و سنگین است

نوشهر - ایرنا - ترافیک در جاده‌های کندوان و هراز روز پنجشنبه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین و سنگین است.

رئیس پلیس راه استان مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته شاهد افزایش سفر از جاده‌های مازندران و به تبع آن ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محورهای کندوان و هراز می باشیم.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: هم اکنون بار ترافیکی کندوان از تونل کندوان تا مرزن آباد در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین و در محدوده‌های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین است.
وی ادامه داد: این وضعیت در جاده هراز در هر ۲ مسیر از پلور تا گزنک سنگین است و جاده سوادکوه نیز با وجود پرحجم بودن، تردد وسایل نقلیه به صورت روان در حال انجام است.
** جاده کندوان عصر فردا یک طرفه می‌شود
براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) در جاده کندوان از ساعت ۱۵ عصر روز جمعه چهارم تیرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه پنجم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ۲ بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.
همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه سوم و چهارم مرداد ماه از این محور ممنوع است.

همچنین پلیس راه کشور اعلام کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج-چالوس اعمال خواهد شد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را قسمتی ابری اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر دمای هوا در این منطقه ۲۸ درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود: از فردا عصر شاهد افزایش ابر در منطقه و احتمال بارندگی را خواهیم داشت.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن راه اصلی است.
هراز، سوادکوه و کندوان سه راه اصلی منتهی به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه در فصل تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می‌رود.

/۱۸۹۹/۱۲۹۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha